Digitale leeromgeving

Hulp bij problemen registreren en inloggen

Oplossing: Dit heeft waarschijnlijk te maken met de instellingen op je computer. Probeer eens een andere browser, Chrome is aan te raden. Werk je in een flink beveiligde werkomgeving? Probeer het dan eens op je thuiscomputer.
Om veiligheidsredenen wordt je inlog tijdelijk geblokkeerd als je drie keer achter elkaar de verkeerde inloggegevens invult, of omdat je een verkeerde gebruikersnaam invult. Controleer of je e-mailadres en wachtwoord juist zijn, of dat je wellicht een nieuw wachtwoord hebt aangemaakt. Probeer hierna over een uur opnieuw in te loggen.

Het lijkt erop dat je je nog niet (opnieuw) hebt geregistreerd. Registreer jezelf eerst via de link die je in de e-mail hebt ontvangen van meereffect. Bij registreren vul je je e-mailadres en een zelfverzonnen wachtwoord in en klik je de juiste module aan. Hierna kun je direct inloggen met deze zojuist aangemaakte gegevens.

Er is waarschijnlijk wel een e-mail gestuurd om een nieuw wachtwoord aan te maken, dus controleer je SPAM filters en –map of de mail hierin is beland. Vind je hier niets? Bekijk de pagina na het aanvragen van je wachtwoord even goed van boven naar onder: misschien geeft deze een foutmelding aan, die net buiten je beeld valt. Mocht je toch echt niks hebben ontvangen, stuur ons even een mailtje via info@meereffect.nl, dan maken we een tijdelijk wachtwoord voor je aan, en kun je inloggen.

Oplossing niet gevonden?

Staat jouw probleem er niet bij, of blijf je toch tegen zaken aanlopen? Neem dan snel contact met ons op. Het liefst ontvangen we een e-mail met wat screenshots over waar het bij jou misloopt. Op die manier kunnen we je het beste en snelste helpen! Je vind onze gegevens hieronder.
Meereffect - Getting Things Done

Neem contact op

Wil je liever dat wij contact met jou opnemen?

We gebruiken je gegevens alléén om te antwoorden op deze aanvraag en we respecteren je privacy.